An entire hobby banned by the US government
Einklappen
X
-
Kyle Dahl hat das hier auf Facebook gepostet:
For those wondering, we looked into producing ESC in the USA. After writing 50 PCB board houses, more than half, even if advertised as “USA PCB COMPANY” , were found to actually produce in China and import to USA… then most of the rest stopped responding after a few email after seeing how complex a ESC is to produce…. Of the few % of company which actually followed through to a quote… the price was 4 TIMES higher.
We proudly produce our ESC in Taiwan and will continue to do so!
Not sure what is the US end goal here, but probably not going to be good!
Gruß Holger
☕ 1- Top
Kommentar
-
Ich arbeite an einem Offshorewindpark vor der Küste Virginias der schon seit ein paar Jahren im Bau ist. Die ersten Turbinen sollten grade vor zwei Tagen installiert werden, aber die Trumpregierung hat einen Baustopp für alle Offshore Windparks erwirkt, wegen "Nationaler Sicherheit". Das wird Siemens Milliarden kosten und betrifft mich direkt. Wenn man davon ausgeht dass diese Geschiche hier auch Einfluss auf mich haen wird (Preise/Verfügbarkeit), haben es die Amis geschafft am selben Tag (22.12.) zwei "Erlasse" zu bringen die mich direkt betreffen. Alles Symptime der Verzweiflung eines untergehenden Imperiums...
😞 1- Top
Kommentar

Kommentar